iforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
iforum

een gezellig forumpje over de mac!!! kom mee kletsen
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Geef je mening over de air

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
boriskiss

boriskiss


Aantal berichten : 155
Leeftijd : 29
Registration date : 12-06-08

Geef je mening over de air Empty
BerichtOnderwerp: Geef je mening over de air   Geef je mening over de air Icon_minitimezo jun 29, 2008 1:14 pm

Kom maar op!
Terug naar boven Ga naar beneden
nawt

nawt


Aantal berichten : 148
Leeftijd : 28
Hobby’s : zeilen en hoorn spelen
Registration date : 12-06-08

Geef je mening over de air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef je mening over de air   Geef je mening over de air Icon_minitimezo jun 29, 2008 5:43 pm

Een lekker dunne laptop met te weinig snelheid waardoor het niet fijn werken is. Ook het ontbreken van de drive en poorten is erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.apple.com/nl
Coen

Coen


Aantal berichten : 45
Leeftijd : 29
Hobby’s : Hobbyloos
Registration date : 24-06-08

Geef je mening over de air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef je mening over de air   Geef je mening over de air Icon_minitimezo jun 29, 2008 10:16 pm

Ik geef nawt helemaal gelijk, maar hij is zelfs te klein voor MIJ dus hoe moet dat wel niet zitten met volwassenen? En klein hoeft niet altijd beter te zijn hoor.. Ik vind het echt een minder leuk idee, de macbook air.
Terug naar boven Ga naar beneden
al cappucino

al cappucino


Aantal berichten : 25
Leeftijd : 28
Registration date : 23-06-08

Geef je mening over de air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef je mening over de air   Geef je mening over de air Icon_minitimedo jul 03, 2008 10:44 am

ik zal ook eens opkomen: de macbook air is in kwaliteit te vergelijken met zo'n compaq laptop uit '98. en zelfs die hadden nog een cdrom-drive. voor de rest waren het waardeloze computers, net zoals de macbook air.
Terug naar boven Ga naar beneden
nawt

nawt


Aantal berichten : 148
Leeftijd : 28
Hobby’s : zeilen en hoorn spelen
Registration date : 12-06-08

Geef je mening over de air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef je mening over de air   Geef je mening over de air Icon_minitimedo jul 03, 2008 11:00 am

De MacBook Air heeft tegenover de compaqs uit 98 wel het voordeel dat hij heel dun is en dus makkelijk mee te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.apple.com/nl
boriskiss

boriskiss


Aantal berichten : 155
Leeftijd : 29
Registration date : 12-06-08

Geef je mening over de air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef je mening over de air   Geef je mening over de air Icon_minitimedo jul 03, 2008 11:16 am

Een air heeft weinig capaciteit, maar het is zeer geschikt voor de gemiddelde koffie drinker.
Als je echt met hoge resolutie films wilt gaan werken enz.. moet je een macbook pro pakken. De air is wel lekker mobiel in tegenstelling tot die oude windhosen!
En koffie, ik ken iemand die een air heeft. Hij zegt dat het fijn in de hand ligt en het wordt niet snel warm. Het heeft niet zoveel capaciteit, maar je kan niet alles hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geef je mening over de air Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef je mening over de air   Geef je mening over de air Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef je mening over de air
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
iforum :: Apple Computers :: Computers :: Macbook (air)-
Ga naar: