iforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
iforum

een gezellig forumpje over de mac!!! kom mee kletsen
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 eindelijk een iphone

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
nawt

nawt


Aantal berichten : 148
Leeftijd : 28
Hobby’s : zeilen en hoorn spelen
Registration date : 12-06-08

eindelijk een iphone Empty
BerichtOnderwerp: eindelijk een iphone   eindelijk een iphone Icon_minitimezo jul 13, 2008 2:25 pm

Eindelijk. De nacht van donderdag op vrijdag heeft Apple de iPhone 3G gelanceerd in een groot aantal landen. Nederland en tegen alle verwachtingen in ook België hoorden bij de eerste gelukkigen. De iPhone werd om 12 uur 's nachts verkocht in de T-Mobile winkel aan de lijnbaan in Rotterdam. Er werden daar in totaal iets meer dan 500 iPhones verkocht.
Van dit evenement heeft One More Thing een vodcast gemaakt. De vodcast is hier te bekijken:
http://www.vimeo.com/1329813

Ook in de rest van het land werden natuurlijk iPhones verkocht. De T-Mobile winkels gingen open om half tien 's morgens. Er waren hier wel een paar problemen. De meeste winkels hadden lang niet genoeg iPhones en na ontvangst waren de meeste nog geblokkeerd. Ook lag het netwerk van T-Mobile plat door alle aanmeldingen.

Ondertussen is de iPhone 3G al gekraakt, dat wil zeggen dat je hem ook kan gebruiken zonder een abbonement van T-Mobile te nemen.

Op de iPhone 3G zit ook de 2.0 versie van het iPhone OS. Iedere nieuwe iPhone of iPod Touch heeft dit OS. Voor oude iPod Touches en iPhones is de 2.0 versie te dowloaden in de Itunes Store. Je hebt daarvoor wel een iTunes Store account nodig.


Laatst aangepast door nawt op zo jul 13, 2008 2:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : gewoon een toevoeging)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.apple.com/nl
boriskiss

boriskiss


Aantal berichten : 155
Leeftijd : 29
Registration date : 12-06-08

eindelijk een iphone Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk een iphone   eindelijk een iphone Icon_minitimewo jul 16, 2008 12:37 pm

Zou jij een gehackte versie willen hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
nawt

nawt


Aantal berichten : 148
Leeftijd : 28
Hobby’s : zeilen en hoorn spelen
Registration date : 12-06-08

eindelijk een iphone Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk een iphone   eindelijk een iphone Icon_minitimewo jul 16, 2008 1:41 pm

Ik houdt me liever aan de wet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.apple.com/nl
boriskiss

boriskiss


Aantal berichten : 155
Leeftijd : 29
Registration date : 12-06-08

eindelijk een iphone Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk een iphone   eindelijk een iphone Icon_minitimezo nov 30, 2008 12:18 pm

[quote="nawt"]Ik houdt me liever aan de wet.[/quote]

haha spellings fout, ik houd!

maar ontopic

dus jij wilt zoveel geld bij t mobile betalen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





eindelijk een iphone Empty
BerichtOnderwerp: Re: eindelijk een iphone   eindelijk een iphone Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
eindelijk een iphone
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eindelijk een iphone
» eindelijk een prijs

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
iforum :: Nieuws :: Apple Nieuws-
Ga naar: